العودة   حوار الخيمة العربية > القسم الملحق > خيمة عدسة الاعضاء واللقطات

« آخـــر الـــمـــشـــاركــــات »
         :: نقد رباعيات أى كفريات الخيام (آخر رد :رضا البطاوى)       :: كتب للحمل من هذا الرابط (آخر رد :محمد محمد البقاش)       :: نقد رسالة فخر السودان على البيضان (آخر رد :رضا البطاوى)       :: نقد كتاب بين الماء والهواء (آخر رد :رضا البطاوى)       :: نقد رسالة المعلمين للجاحظ (آخر رد :رضا البطاوى)       :: قراءة فى مقال إذا الصحف أحرقت لخميس العدوي (آخر رد :رضا البطاوى)       :: التقنية والكلفة المالية (آخر رد :رضا البطاوى)       :: قراءة فى كتاب مَعَاني أسماء الأَنْبِيَاءْ (آخر رد :رضا البطاوى)       :: مساجلة بالشعر النبطي ( شاركونا ) (آخر رد :ماهر الكردي)       :: اجمل ورده لمن تهديها من الاعضاء؟؟؟ (آخر رد :ماهر الكردي)      

المشاركة في الموضوع
خيارات الموضوع بحث في هذا الموضوع طريقة العرض
غير مقروءة 16-12-2007, 03:21 PM   #81
salsabeela
" عضوة شرف "
 
الصورة الرمزية لـ salsabeela
 
تاريخ التّسجيل: Jul 2006
المشاركات: 7,360
إفتراضي

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة rainbow
فريق مكافحة الجريمة

عاشق القمــر & رينبـــو

(فى مواجهـــة)

سفاحة الخيمة ومجرمة الحرب

سلسبيـــلا








ملحوظة : عاشق هو اللى معاه قرن الغزال

ما كان العشم يا رينبو

نسيت الشيكولاتة اللى دفعت فيها كل ما أملك


ده لسة ما خلصت حتى علشان تلحق تنسى

بقى كتاكيت يعملوا كدة فيا

لأ وعاشق القمر عملى فيها شجيع السيما السفاح المحترف

وانت واقف يا عينى عمال تفكر كيف سأعيش بدون سلسبيلا

آل على رأى المثل يقتلوا القتيل ويمشوا فى جنازته
__________________
salsabeela غير متصل   الرد مع إقتباس
غير مقروءة 16-12-2007, 03:37 PM   #82
الفارس
عضو شرف
 
تاريخ التّسجيل: Sep 2005
الإقامة: مصـر
المشاركات: 6,964
إفتراضي

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة salsabeela


بقى كتاكيت يعملوا كدة فيا

لأ وعاشق القمر عملى فيها شجيع السيما السفاح المحترف





والله يا أبلا عملها من غير اذنى

لو كان قالى

















كنّا جبنا اربيجيه

هاتلها واحده اف 16 يارامبووووو
__________________
فارس وحيد جوه الدروع الحديد
رفرف عليه عصفور وقال له نشيد

منين .. منين.. و لفين لفين يا جدع
قال من بعيد و لسه رايح بعيد
عجبي !!
جاهين
الفارس غير متصل   الرد مع إقتباس
غير مقروءة 16-12-2007, 03:44 PM   #83
salsabeela
" عضوة شرف "
 
الصورة الرمزية لـ salsabeela
 
تاريخ التّسجيل: Jul 2006
المشاركات: 7,360
إفتراضي

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة محمد عبدالله

والله يا أبلا عملها من غير اذنى

لو كان قالى

















كنّا جبنا اربيجيه؟؟؟؟؟

هاتلها واحده اف 16 يارامبووووو
[/center]
جلست اتأمل هذه الكلمة لم افهمها بقى كده ...


عموما انتم بمليون الف اربيجية

وبلاش التأفف واضح انك عايز تخلص منى بسرعة

يا كتكوووووت عين أمه يا صغنطوط
__________________
salsabeela غير متصل   الرد مع إقتباس
غير مقروءة 16-12-2007, 04:24 PM   #84
الفارس
عضو شرف
 
تاريخ التّسجيل: Sep 2005
الإقامة: مصـر
المشاركات: 6,964
إفتراضي

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة salsabeela
جلست اتأمل هذه الكلمة لم افهمها بقى كده ...



عموما انتم بمليون الف اربيجية

وبلاش التأفف واضح انك عايز تخلص منى بسرعة

يا كتكوووووت عين أمه يا صغنطوط





هذا هو الأربيجييييي RPG






عجبك؟؟






انتى غاليه يا سلسبيلا ده هزار بس
__________________
فارس وحيد جوه الدروع الحديد
رفرف عليه عصفور وقال له نشيد

منين .. منين.. و لفين لفين يا جدع
قال من بعيد و لسه رايح بعيد
عجبي !!
جاهين
الفارس غير متصل   الرد مع إقتباس
غير مقروءة 16-12-2007, 05:38 PM   #85
salsabeela
" عضوة شرف "
 
الصورة الرمزية لـ salsabeela
 
تاريخ التّسجيل: Jul 2006
المشاركات: 7,360
إفتراضي

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة محمد عبدالله


هذا هو الأربيجييييي RPG






عجبك؟؟






انتى غاليه يا سلسبيلا ده هزار بس

ان لله وان اليه راجعون [/center]
__________________
salsabeela غير متصل   الرد مع إقتباس
المشاركة في الموضوع


عدد الأعضاء الذي يتصفحون هذا الموضوع : 1 (0 عضو و 1 ضيف)
 
خيارات الموضوع بحث في هذا الموضوع
بحث في هذا الموضوع:

بحث متقدم
طريقة العرض

قوانين المشاركة
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is متاح
كود [IMG] متاح
كود HTML غير متاح
الإنتقال السريع

Powered by vBulletin Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
 
  . : AL TAMAYOZ : .